Seite 1 von 1

Treefrog zum Thema "limited Edition"

Verfasst: 12. September 2010, 12:52
von Braz
Hallo,

Treefrog hat auf seiner Seite mal ein Statement zur "limited Edition" abgegeben......

[i]Frequently asked questions
A lot of people are asking the same questions regarding ordering London and how our games are produced in general. To save us having to give the same answers to everyone who enquires here they are:

People placing preorders will receive the limited edition version of the game with extra wooden components.
There will only be 1000 limited edition copies of each game which will only be available direct from Treefrog. We will announce on this site when the supply of limited edition games is exhausted.
Preordered copies of London will be shipped in mid October before the Essen game fair.
We cannot accept preorders or reservations for games to be collected at the Essen fair. There will be copies of the limited edition version of London at the fair but it is possible they may run out before the end of the weekend. There may be a few limited edition copies of Age of Industry but they wil definitley run out before the end of the show.[/i]

http://www.treefroggames.com/

Gruß
Braz

Re: Treefrog zum Thema "limited Edition"

Verfasst: 13. September 2010, 08:04
von Kakadu
Hallo Spüielegemeinde,
weiß jemand, ob es zu London auch eine deutsche Regel gibt?
Hab irgendwie nix darüber gefunden.
Gruß Kakadu

Re: Treefrog zum Thema "limited Edition"

Verfasst: 13. September 2010, 08:07
von Kakadu
Aaaah Schreibfehler! Ich meine natürlich Spielergemeinde.

Re: Treefrog zum Thema "limited Edition"

Verfasst: 13. September 2010, 08:48
von Pohy
Hier der Link zu den deutschen Regeln:

http://www.treefroggames.com/Rules/german/london.pdf

Vielen Dank!

Verfasst: 13. September 2010, 13:34
von Kakadu
Vielen dank für die Info!
Gruß Kakadu

Re: Vielen Dank!

Verfasst: 17. September 2010, 16:45
von Kakadu
Hallo,
kann mir jemand diese London Spielregel auf deutsch mailen?
Mein Computer stürzt beim Versuch die Datei zu drucken leider ständig ab.
Vielen dank Kakadu