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Hutter Trade sucht Azubi im Groß- und Außenhandel

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SpieLama
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Hutter Trade sucht Azubi im Groß- und Außenhandel

Beitragvon SpieLama » 14. Oktober 2013, 17:02

Hallo,

für alle, die schon immer in der Spielebranche arbeiten wollten, hier ein Hinweis: Hutter Trade sucht einen Azubi im Groß- und Außenhandel. Es folgt die Stellenbeschreibung von der Webseite http://www.hutter-trade.com/de/nachrich ... ng-gesucht .

Grüße
Sebastian

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Verstärkung für unser Team gesucht!

Wir suchen einen Azubi im Groß- und Außenhandel zum Ausbildungsbeginn 09/2014 - und freuen uns auf zahlreiche Bewerbungen! Denn ein Unternehmen ist immer nur so gut wie sein Team!

Als Qualifikation wünschen wir uns die Mittlere Reife und gute Englischkenntnisse. Ausserdem sind gute Kenntnisse in MS Office von Vorteil.

Wir bieten Ihnen eine spannende Aufgabe in einem attraktiven und wachstumsstarken Unternehmen. Sie haben Spaß im Umgang mit Kunden und Spielen? Dann freuen wir uns auf Ihre Bewerbung!

Ihre aussagekräftigen Bewerbungsunterlagen senden Sie bitte an:

Hutter Trade GmbH & Co KG
Elke Ratzinger
Bgm.-Landmann-Platz 1-5
89312 Günzburg
elke.ratzinger@hutter.net
Tel. 08221-3696-35

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Hasbro sucht Community Coordinator (war: RE: Hutter Trade sucht Azubi im Groß- ...)

Beitragvon SpieLama » 15. Oktober 2013, 13:08

Und wo wir gerade beim Thema sind, hier noch eine Stellenausschreibung:

Wizards of the Coast (bzw. Hasbro Deutschland) sucht einen Community Coordinator. Hier die Ausschreibung:

We are looking for: Community Coordinator - GAS

Main Purpose of role:
German language consumer messaging content adaptation and creation, conversation management and customer service.

To carry out all community management and social media/PR tasks for the WotC Brands in Germany, Austria and Switzerland as part of the overall WotC Europe business plan and strategies to ensure play & sales targets are met or exceeded.

Specific Responsibilities/ Tasks:
Localize, author, and coordinate the release of external messaging in German language
Manage local card previews and product reviews
Execute social media content plan on multiple social media channels
Monitor forums and other communications to identify common player issues and discussion patterns
Moderate content on all social platforms, forums, outside game communities, etc
Communicate directly with players, building strong relationships and maintaining a visible external presence
Answer customer questions via forums, social media and fan communities.
Develop and manage a network of talkers/influencers
Execute community-facing initiatives including contests, fan site programs, volunteer programs, judge communication, convention presence, translation crowd-sourcing, etc.
Management of local Social Media/PR agencies and social media activity in designated language region
Manage the local Marketing budget and provide regular updates on A&P expenditure

Qualifications required
Degree level or equivalent

Experience required
Essential:
3 years community management or social media experience
Experience in a community or a player-facing role
Experience in briefing and managing agencies

Desired:
Professional experience in serious gaming industry

Knowledge and Skills required
German mother tongue, fluent in written & spoken English
Fluent with MS Office
A solid understanding and passion for new media, social networking, and the latest community tools and techniques
Knowledge of blogging ecosystem relevant to the gaming industry
Strong communication skills adapted to all audiences
Know, play and love Magic: The Gathering
Well spoken and with a quick and easy pen
Strong analytical skills and attention to detail
Problem solving skills & creativity
Strong organisational skills

Behaviours/Competencies required
Team player
Positive attitude, self-starter, able to work independently
Ability to work cross-functionally and build relationships
Results driven
Player focused: as a gamer knows the importance of listening to player needs
Flexibility and adaptability

If we have raised your interest all you need to do is send us your convincing application, salary expectation and available starting date to:

HASBRO Deutschland GmbH
Human Resources
Dreieich Plaza 2A
63303 Dreieich
patricia.ressemann@hasbro.de
Zuletzt geändert von SpieLama am 15. Oktober 2013, 13:09, insgesamt 1-mal geändert.


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