Anzeige

Treefrog zum Thema "limited Edition"

Das ehemalige spielbox-Spielerforum
Benutzeravatar
Braz
Kennerspieler
Beiträge: 6431

Treefrog zum Thema "limited Edition"

Beitragvon Braz » 12. September 2010, 12:52

Hallo,

Treefrog hat auf seiner Seite mal ein Statement zur "limited Edition" abgegeben......

[i]Frequently asked questions
A lot of people are asking the same questions regarding ordering London and how our games are produced in general. To save us having to give the same answers to everyone who enquires here they are:

People placing preorders will receive the limited edition version of the game with extra wooden components.
There will only be 1000 limited edition copies of each game which will only be available direct from Treefrog. We will announce on this site when the supply of limited edition games is exhausted.
Preordered copies of London will be shipped in mid October before the Essen game fair.
We cannot accept preorders or reservations for games to be collected at the Essen fair. There will be copies of the limited edition version of London at the fair but it is possible they may run out before the end of the weekend. There may be a few limited edition copies of Age of Industry but they wil definitley run out before the end of the show.[/i]

http://www.treefroggames.com/

Gruß
Braz

Benutzeravatar
Kakadu
Brettspieler
Beiträge: 52

Re: Treefrog zum Thema "limited Edition"

Beitragvon Kakadu » 13. September 2010, 08:04

Hallo Spüielegemeinde,
weiß jemand, ob es zu London auch eine deutsche Regel gibt?
Hab irgendwie nix darüber gefunden.
Gruß Kakadu

Benutzeravatar
Kakadu
Brettspieler
Beiträge: 52

Re: Treefrog zum Thema "limited Edition"

Beitragvon Kakadu » 13. September 2010, 08:07

Aaaah Schreibfehler! Ich meine natürlich Spielergemeinde.

Benutzeravatar
Pohy
Kennerspieler
Beiträge: 336

Re: Treefrog zum Thema "limited Edition"

Beitragvon Pohy » 13. September 2010, 08:48

Hier der Link zu den deutschen Regeln:

http://www.treefroggames.com/Rules/german/london.pdf

Benutzeravatar
Kakadu
Brettspieler
Beiträge: 52

Vielen Dank!

Beitragvon Kakadu » 13. September 2010, 13:34

Vielen dank für die Info!
Gruß Kakadu

Benutzeravatar
Kakadu
Brettspieler
Beiträge: 52

Re: Vielen Dank!

Beitragvon Kakadu » 17. September 2010, 16:45

Hallo,
kann mir jemand diese London Spielregel auf deutsch mailen?
Mein Computer stürzt beim Versuch die Datei zu drucken leider ständig ab.
Vielen dank Kakadu


Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 35 Gäste