Anzeige

Nochmal X-Bugs

Das ehemalige spielbox-Spielerforum
Chris F.

Nochmal X-Bugs

Beitragvon Chris F. » 19. April 2002, 12:43

Servus,

in den Regeln zu den Flyborgs steht zu einer Basis, dass die Flyborg Bugs keine Vorräte sammeln können, wenn diese Basis nicht ausgebaut ist. Erst wenn die Basis ausgebaut ist, dürfen sie Vorräte sammeln. Dummerweise brauche ich zum Ausbauen der Basis 2 Vorräte. Folglich könnten die Flyborgs ihre Basen nie ausbauen. Das kann ich mir aber nicht vorstellen. Deswegen die Frage: Ist das vielleicht ein Übersetzungsfehler und mit 'Flyborg Bugs' ist nur eine bestimmte Art gemeint ???

Fragende Grüsse,
Chris.

Francesco Nepitello

X-Bugs answers

Beitragvon Francesco Nepitello » 19. April 2002, 15:49

Hello,

excuse me for this intrusion in a foreign language, but I noticed your interest in our game, X-bugs. Unfortunately my limited knowledge of German does not permit me to fully understand your questions. So, if you possibly can reformulate any questions in English I can try to give you some answers.

Now, you should know that in the last few months we rewrote some of the rules and reference sheets following the gamers feedback. In a short while we will post the new rules in English (2.1) on our website. They are already there if you can read Italian.

Regards,

Francesco Nepitello

P.S.
BTW, Fanpro (www.fanpro.com) has a email address for gamers to send their queries. So if you prefer to read answers in your mother language, you should write them instead.